Veckans bästa dag!

God fredag vacker. Jippi veckans bästa dag är här. Började denna lediga fredag med en skön morgon i sängen. Sov till halv tio, tittade klart på Nymo och sen gick jag upp och käkade frukost. När klockan började närma sig tolv åkte jag till Actic och  körde ett body pumppass. Det gick super bra, så nu vet jag att jag kan träna på som vanligt och kroppen känns bra. Blir så glad av att träna.

(null)

Nu har jag städat, bäddat rent i sängen och duschat. Så nu tycker jag att jag är värd en fredagsöl. Ska snart gå och möta upp Em på stan. Vi ska käka på Pinchos och bara mysa. I morgon ska jag jobba på dagen och sen på kvällen får vi se vad jag och Mr F hittar på. 

Nästa vecka är det sportlov och jag jobbar bara två dagar. Vi har bestämt att vi ska ta en dagstripp till Sälen. Ska bli kul att komma dit och åka lite skidor. Vi har även bokat bord på Lammet och grisen. Så vi avslutar dagen med att käka där innan vi åker hem mot Falun igen. 

All Kärlek.

Kram <3