Mitt stora hjärta!

Hejsan vacker. Herre gud vilken vecka detta blev. Först i måndags blev det jobb till 03:00 och sen på tisdagen var jag på sjukhuset till 02:00 med mitt stora hjärta. Emelie åkte av hästen och det slutade med ambulans in till sjukhuset och där väntade  läkare och akuten personal som undrsökte henne noga från topp till tå. Sen blev det röntgen och trama CT och röntgen av armbåge. Röntgen svaret visade bäckenfraktur och jag blev riktigt rädd. Men som tur var, var det inte så illa som jag befarade. Nu är hon hemma med smärtis och kryckor. Hon har ont men är i gott mod. Så skönt.

(null)

Idag är det dax för kvällsjobb igen. Få se när jag får gå hem ikväll. I morgon har vi studiefredag på jobbet och efter jobbet blir det Aw med några kollegor. Det var längesen jag var på Aw, så det ska bli riktigt trevligt. Sen på lördag är det Globen som gäller och SM final i innebandy. IBF Falun mot Storvreta, kommer bli super spännande. 

All kärlek.

Kram <3