Härligt väder!

(null)

God måndag vacker. Vilket härligt väder det varit de senaste dagarna. Idag börjar jag jobba 16:00, så jag tog en liten sovmorgon innan jag startade dagen med att handla och sen hem och städa uterummet. Så nu ligger jag här i uterummet och njuter av att det luktar såpa och är rent och fint. Köpte tre nya kuddar till soffan också. Man kan aldrig få för många kuddar. Hihi!! 
(null)

(null)


Förra veckan fyllde jag år och just den dagen var jag ledig så jag tänkte att jag kanske skulle boka in ett ljusparty och det gjorde jag. Så i tisdags var det 23 personer här och vi köpte massa härlig doftljus. Jag blev uppvaktad med fina blommor och massa bubbel. Haha! Mina kollegor och familj vet vad jag gillar. 

Igår var det kallas för fasters prinsessa och lill prinsen. Stella fyllde 6år den 1/4 och Willgott fyller 4år den 30/4. Tyvärr tog jag inga kort. 

All kärlek.

Kram <3