Tjejmilen!

God måndag vacker. Hoppas allt är bra med dej. Här rullar livet på. Var till Stockholm för två veckor sen och hade min och Mias tjejmilen helg. Jag tog morgontåget ner på fredagen och fixade lite saker innan Mia anslöt på eftermiddagen. Vi käkade på Jamie Olivers resturang på fredagkvällen. Det var så gott. Sen på lördagen var det dax för tjejmilen. Jag är nöjd över min insats i loppet. Var verkligen helt slut när jag kom i mål. Men det hade kunnat gått bättre om jag tagit mej i kragen och sprungit lite mer i sommar. Men vi var nöjda båda två. Efter loppet gick vi hem till hotellet och firade med bubbel. På kvällen blev det middag och en sväng på nattclub. Söndagen blev en dag med shopping och eftermiddagståget hem till Falun igen.


I helgen som varit har jag fixat och målat lite. Jag har målat en kabeltrumma mattsvart och det blev så bra. Ska ha den som ett bort till mina svarta loungestolar i sommar. Men nu får det stå nere i vardagsrummet så länge.

All kärlek.


Kram <3