The Fall!

God måndag vacker. Hoppas din måndag börjat bra och att du har haft en underbar helg. Min helg har bestått av mest jobb. Jobbade fredagkväll med beredskap och så jobbade jag dag igår. Men i lördags var jag ledig. Tog en skön sovmorgon innan det var dax att följa med fasters prinsessa till Falu Ridklubb och ridlektion. Em följde med oss också. Stella var så duktig. Fixade hästen helt själv både före och efter lektionen. 


Idag är jag ledig och det är så skönt. Har bara myst nu på förmiddagen. Men nu måste jag ta tag i dagen. Ska åka och handla, åka och hälsa på pappa och farmor och sen i eftermiddag ska jag åka och lämna min Opel till min kära lillebror. Han ska ta med den till jobbet i morgon och de ska kolla lite saker på den som oroar mej. Hoppas det inte är något som kostar allt för mycket pengar. 


Fick tips på en serie på Netflix som jag nu har börjat titta på. Har bara sett två avsnitt, men herre gud så spännande de var. The Fall heter den och är verkligen värd att se. Nu vill jag ju bara fortsätta titta.

All kärlek.


Kram <3