Sova en vecka!

God måndag vacker. När jag vaknade i morse tänkte jag nä jag orkar inte gå upp. Skulle kunna vara hemma och sova en vecka. Dessutom när jag kommer till jobbet 07:30 då börjar jag inte för ens 16:00. Hade tittat på fel vecka på mitt schema. Fy vad trött jag blev på mej själv. Det vara bara att cykla hem igen. La mej på soffan och sov några timmar. Men känner mej fortfarande helt slut. Vet inte vad det är, känner mej trött och nere. 


Igår var hela familjen till Uppsala och tittade när Isak spelade innebandymatch. Tyvärr förlorade de med 7-2 mot Sirius. Men det är bara att ta nya tag inför nästa match. 

På torsdag är det dax för mej och världens bästa Maria att åka till Ullared och Gekås. Ska bli trevligt att få rå om henne själv i två dagar. Få se vad jag hittar, kanske hittar lite julklappar till fasters prinsar och prinsessa iallafall. 

All kärlek.

Kram <3