Jag älskar er!

Hejsan vacker. Vill börja med att säga Jag älskar er. Det händer så mycket hemskt här i värden och många blir sjuka. Så säg detta till dina nära och kära ofta. Jag säger alltid jag älskar dej till Isak och Mr F när jag säger god natt och försöker säga det så ofta jag kan till Em också. 


I helgen var jag i Stockholm och hälsade på en kollega, som bor och jobbar där just nu. Åh, så trevligt vi hade. Mycket skratt och mycket god mat och dryck. Vi var in till stan en sväng på lördagen. Men det blev inte så mycket shoppat för min del. Behöver spara pengar till en lite tripp som jag ska göra med världens bästa Maria om två veckor. 

Nu har verkligen den riktiga hösten kommit. Det är så många fina färger ute. Älskar när det ligger massa löv på vägen. Men känner att jag inte är riktigt redo för detta mörker som börjar smyga sig på. Vill att det ska fortsätta vara ljust på eftermiddagarna och en bit in på kvällen. Tur jag har några dagar jag börjar jobba senare så jag får njuta av ljuset som är på dagen. För när jag jobbar dagpass ser jag knappt ljuset på hela dagen. Det är väl nackdelen med att jobba på en operationsavdelning. 

All kärlek.

Kram <3