Rådis!


God måndag vacker. Har du semester nu? Jag ska jobba fyra veckor till, sen är det semester i fem veckor för mej. Men njuter av det fina vädret när jag har lediga dagar och kvällar. I lördags jobbade jag 7-15 och när arbetspasset var slut åkte jag och Mr F till Torsång och åt glass. Sen på kvällen var vädret underbart, så vi bestämde oss för att gå ner till stan och äta middag. Vi käkade på Rådis, det var så mysigt och mycket god mat. Det blev pasta för mej och fisk och skaldjur för Mr F.


Idag börjar jag jobba 16:00, så jag tror jag ska dra på mej bikinin och lägga mej i solen en stund. För solen lyser faktiskt idag i Falun. 


Hur går det för dej med träningen på sommaren? Är du duktig och håller i den? Jag försöker att göra det. Blir några pass på Må Bättre och några löppass försöker jag få till. Håller på att intala mej att det är roligt att springa. Tycker egentligen att det är skit tråkigt att springa. Men har två lopp jag ska springa i sommar och då måste jag ju träna till dem. För vill ju få en bra tid. 

All kärlek.

Kram <3