God fortsättning!

God fortsättning vacker. Usch det här hänt mycket på dessa veckor ni inte hört något i från mej. Jag har genomgått en operation som var komplicerad och slutade med att det blev komplikationer och det blev en reoperation dagen efter. Så jag har inte mått så bra de senaste två och enhalv vecka. Nu börjar jag så smått bli bättre. Är tyvärr inne på min andra antibiotika kur efter att ha haft kateter i två veckor och det resulterade att jag fått urinvägsinfektion. Nu vill jag bara få må bra igen och bli gamla  vanliga pigga och glada Marie.  

På julafton var vi 18 personer här hemma hos mej. Fattar inte riktigt att jag orkade, men det gjorde jag. Det var mycket god mat och massa paket under granen. Tomten var även här och lämnade några paket till de små barnens förtjusning. 
(null)

(null)

(null)

Så här mycket god mat var det som serverades på julafton.

All kärlek.

Kram <3