Hejsan!

Hejsan vacker. Vilken helg detta varit. Det som hände i Stockholm i fredags är så hemskt. Men i allt hemskt så måste livet gå vidare. Jag har myst med Mr F hela helgen. Vi började på fredagen med en tidig födelsedagsmiddag för mej på Banken. Maten var lika god som den alltid är där. På lördagen tränade jag på förmiddagen och på eftermiddagen var vi på Lugnet och tittade på innebandy. Herre Gud vilken match vi fick se, sånn stämning i hallen. Som tur var blev det vinst för IBF Falun, så nu är de lite närmare en SM final.


Igår påskpyntade jag lite med björkris med vita vippor. Sen var vi och tittade när Isak och hans Samuelsdal spelade fotbollsmatch. Tyvärr blev det en förlust. När den var slut var det min tur att dra på sig träningskläderna och köra ett spinningpass. 

Nu ska jag, mina hjärtan och Jesper åka ner på stan och käka födelsedagsmiddag på Pinchos. För det är idag jag fyller år. 

All kärlek.

Kram <3