Hejsan!

Hejsan min vän. Nu är alla helgdagar över, i morgon kör vi igång med vardagen igen. Jag har haft det så trevligt över helgerna som varit. Firat jul med min underbara familj och nyår blev en blandning av familj och vänner. Så det känns bra att allt är över nu. Nu siktar vi på att året fortsätter med många trevliga stunder. 

I fredags fick jag ett oväntat sms. Haha! Jag kan säga att det gjorde mej på mycket bra humör. 

Har även haft mina brorsbarn här i helgen. Vi har haft det så mysigt, Isak var också hemma och var snäll och lekte med sina kusiner, till deras stora glädje.

Idag började jag dagen med ett pass på gymmet. Det var lite små jobbigt, är ju inte riktigt fri från förkylningen än. Men jag kände bara att nu måste jag köra igång igen. Har ju inte tränat sen juldagen. Men vad gör man när man har ont i halsen, hosta och näsan rinner, det är bara att vara hemma och ta det lugnt.

All kärlek.

Kram <3