Emelies blogg inlägg!

God fredag vacker. Hoppas du har en bra fredag. Detta vackra väder verkar hålla i sig ett tag till, det är ju jätte bra. Nu ska jag snart ta cykeln ner till Gruvan. Tänkte ni skulle få se vilket gulligt inlägg Emelie har gjort på sin blogg.....

Mamma <3

Just nu känner jag för att skriva ett inlägg om min underbara mamma.

Min fina mamma är 38 år gammal men tycker själv att hon är typ 25 år. Haha. Hon har haft ett väldigt jobbigt år och jag har inte riktigt vetat vad jag ska göra eller säga. Jag vill bara att det ska vara bra, att vi ska kunna leva i den lyckliga familjen på 3 istället för 4. För min mamma är en av de starkaste och envisaste människa jag någonsin träffat! Hon vill alltid att alla ska må bra. Men just nu mår hon inte bra själv. Men hon har alla sina underbara vänner och såklart två underbara ungar som alltid kommer älska henne mer än något annat!

Som sagt mamma när du läser detta, glöm inte att jag älskar dig mest i hela världen och jag kommer alltid att göra de! <3


Det kom många glädje tårar när jag läste detta. Tack mitt hjärta. Bara så du vet så älskar jag dej och Isak också mest i hela världen.

All kärlek.

Kram <3

#1 - - m i l l a h . s e:

Men söta lilla Emelie <3

Kramar!