Spinn of hope!

Hejsan vacker. I dag har jag jobbat igen. Har väll inte varit på mitt bästa humör i dag på jobbet. Det är väll tur att det finns peroner som kan få mej på bättre humör för en stund. I dag har barnen haft frilufsdag med skolan, båda har varit i Källviksbacken. Isak åkte slalom och Emelie fortatte och träna snowboard. Tror dom var nöjda med dagen. Nu sitter jag och väntar på att kvällsmaten ska bli klar. Ska bli riktigt gott med kycklingwook. På lördag ska jag och elva till från jobbet vara med på Spinn of hope på Friskis och Svettis. Det går ut på att man köper in sig på en cykel. Sen cyklar man från sju på morgonen till sju på kvällen. Alltså en person i timmen cyklar och varje cykel kostar 1500kr. Alla pengar dom får in går till barncancerfonden. På Friskis och Svettis i Falun har dom 25 cyklar, så det blir ju lite pengar bara i Falun. Det här pågår på alla F&S i hela Sverige på lördag, bra va! Har faktiskt inte spinnat på ett tag,  men det ska nog gå bra. Tror jag ska ta mej i kragen och åka och träna på jobbet när jag ätit. Få se om jag kan dra med mej Emelie också.

Ha en bra kväll.

Kram <3