Ont i magen!

God kväll min vän. I dag har jag jobbat till 16.30. Hade riktigt trevligt i dag på jobbet. Är faktiskt inte så tokigt att gå på ortopeden. Men det beror ju på vem man jobbar med, men i dag har det varit trevliga människor. Men jag fick så himla ont i magen efter lunch :-(. Tur att det finns snälla människor som kommer med medicin när man är instängd på en protes sal. Tack snälla P. Nu sitter jag i soffan och väntar på att Borgen ska börja. Det är en danskserie som är jätte bra. I morgon är det jobb igen, sen efter jobbet ska jag träna Zumba :-) Har ni inte testat Zumba tycker jag ni ska göra det för det är jätte rolig träning. Man bränner 700 kalorier på en timme :-) Sen vill jag skicka massor med pussar och kramar till fasters prins som ligger på avd 34. Hoppas du och mamma får komma hem snart. Kram <3