Cruising!

Hejsan vacker. Jag har ju som sagt semester, tror även att jag tagit lite bloggsemester. I den här veckan har det hänt lite blandade saker. Jag har tränat, varit på stan någon sväng. I onsdags var det ju faktiskt fint väder så då blev det till att ligga i solen hela dagen. På kvällen var det cruising i stan. Jag och Isak cyklade ner och mötte upp Fredrik, Mia och William. Vi tittade på lite bilar innan det var dax för middag på Olearys. På Olearys var även värdens bästa Maria, Robert, Eric, pappa, Ann-Marie och Marias föräldrar så vi var 12st. Sen dror jag vidare till Victuscella där träffade jag Anki och Milla. Det blev en trevlig kväll med dans och goda drinkar. I går var jag och Isak på Lilltorpet hela dan. På kvällen var vi hem till Fredrik och Mia på räkfrossa, pappa och Ann-Marie var också där. Nu tror jag att jag ska försöka och åka till jobbet och träna. Har ingen vidare lust men jag måste. Hoppas ni får en trevlig helg. Få se när vi hörs nästa gång.


Jag och mina hjärtan.


All kärlek!

Kram <3

 

#1 - - karin:

Hej snygging! Hur länge har du semester??

Jag går sista dagen imorgon för denna sommar sen är jag mammaledig tills skolan börjar igen.

Tänkte om du ville fika ng dag??

Jag och Tuva gör ingenting nästa vecka, förutom måndag då hon ska få vaccinspruta..

Kram /Karin N