Hejsan!

Hejsan vacker. Nu är jag mätt och belåten. Julbordet på Staberg var helt okej. Men det slår inte Åkerblads i Tällberg där vi annars brukar äta julbord. Men i år ville vi prova något nytt. Men det blir nog Tällberg nästa år igen om jag känner min familj :).


Jag, Emelie och Mia.


William och Isak.


Eric och pappa.


Farmor, Kjell och Kajl.


Älskade lillebror Fredrik <3


William, Mia och Emelie.

När vi ätit klart på Staberg åkte jag, Eric och Isak hem till Fredrik och Mia. Emelie körde vi till Astrid, hon skulle sova där i natt. Nu är det bara sängen som gäller för mej. Tänkte jag skulle köra ett spinningpass i morgon förmiddag och på eftermiddagen ska jag nog ta en promenad ner till gruvan på julmaknad. Få se vad det blir för väder bara, inte kul om det regnar.

Tack för att DU finns.

Kram <3