Kung Fu Panda 2!

God kväll vacker. Ja vad har hänt idag då?? Jag har jobbat, fixat mat till mej och Isa k. Efter kvällsmaten Myste jag och Isak ner oss i soffan och såg på film. Vi såg Kung Fu Panda 2. Såg tyvärr inte hela filmen för jag somna nog efter halva.

Idag fick jag ett samtal av Isaks fröken. Hon ville att jag skulle prata med Isak för han har inte varit sig själv i skolan. Frågade han men fick inte så mycket svar. Jag mår ju dåligt om jag vet att han mår dåligt men hoppas att det blir bättre snart. Kan ju inte göra så mycket när han inte vill berätta vad det är dom gör i skolan. Men man hoppas ju att dom är snälla mot varandra.

I morgon är jag ledig få se vad jag hittar på. Ska iallafall ner på stan en sväng och så blir det väll att städa av lite här hemma. På kvällen ska jag och Isak hem till Fredrik, Mia och William på mat det ska bli trevligt.

Ha en trevlig kväll underbar.

Kram <3