Promenad runt Källviken!

Hejsan vacker. I dag tog jag en skön promenad runt Källviken, var meningen att jag skulle träna Zumba. Men jag hade turen att få sluta jobbet fyra istället för fem. Då kändes det inte speciellt kul att va kvar på jobbet tills sex när Zumban började. Så jag åkte hem och tog en promenad istället. I morgon är det fredag och ledig dag. I dag har Isak varit en riktigt duktig försäljare, han började sälja majblommor. På tre timmar hade han sålt för 760kr så han var super glad. Duktig kille. Nu blir det soffan för min del, ska bara hänga en tvätt först.

Ha det så bra.

Kram <3
#1 - - m i l l a h . s e:

Skoj med zumba! Var tränar du någonstans?

KRAM!

#2 - - Marie:

Hejsan Milla! Zumban tränar jag på jobbet, annars kör jag spinning på friskis.

Kram <3

#3 - - Erlingvanja:

Thank you for the resources. Keep up the good work!