Sushi och prosecco!

God lördag vacker. Hoppas din helg börjar bra. Det har iallfall min gjort. Igår var jag ledig och startade fredagen med ett body pump pass med Patrik. Vilket bra pass det är, var helt slut när passet var klart. Sen förvirrade jag runt på min cykel över hela stan typ. Haha! Skulle hämta ut ett paket och åkte till fel utlämningsställe och fick cykla tillbaka till platsen jag började på. Var helt slut när jag kom hem av allt cyklande hit och dit. 

Kvällen igår spenderades hemma hos mitt stora hjärta. Vi åt sushi och drack prosecco. Vi fick även besök av Em’s kompis Håkan, så det blev en riktigt trevlig kväll. 
(null)

(null)

(null)


Nu ligger jag ute i solen och har nyss varit och handlat till middagen jag ska ha ikväll. Det blommar så fint i min trädgård just nu. Har massa liljekonvaljer som doftar underbart och så blommar äppelträden och päronträdet jätte fint. Vill stanna tiden. 

(null)

(null)

(null)


All kärlek.

Kram <3