Morsdag!

God måndag vacker. Idag börjar jag jobba 16:00, så just nu ligger jag och njuter i solen. Tog en behövlig sovmorgon idag. Har haft ont i halsen sen i fredags och jag vill bara att det ska gå över. Så som jag alltid brukar säga, sömn är den bästa medicinen.  Åt frukost ute, de är så härligt när man kan börja dagen så. 

Igår firade jag morsdag med en middag hemma med alla barnen. Vi åt grillad lax, färskpotatis och Emelies goda romsås och till efterrätt hade jag gjort en rabarber och jordgubbspaj. Så mysigt var de. 

(null)

Förra veckan var jag och två kollegor till Sthlm på hygienkofirans det var mycket som vi redan visste, men lärde oss mycket nytt också. Vi hade två jätte trevliga dagar med mycket kunskap, god mat och dryck. 

Den här veckan är jag helt själv hemma. Mr F är borta och jobbar och inga barn är hemma heller. Så jag får hitta på massa saker så jag slipper känna mej allt för ensam. 

All kärlek.

Kram <3