Sol!

God torsdag vacker. Tänk att man kan bli så glad för lite sol. Idag har solen lyst här i Falun och jag slutade tidigt. Så när klockan var två gick jag ut i solen. Tog en sväng på stan och fixade några saker. Nu är jag hemma och ska snart gå hem till Em. Vi ska äta tillsammans och bara mysa. Innan jag cyklade hem från stan gick jag in på systemet och köpte en flaska rött som jag ska ta med mej till Em. Det var Pernilla Wahlgrens röda vin. Har ni inte testat det, tycker jag inte ska göra de. Det är riktigt gott. Det är ett italienskt och kostar 89kr. 


Skönt att det snart är helg igen. Men jag är bara ledig på lördag. Jobbar i morgon kväll och sen dag på söndag. Men det är ändå skönt med helg. På lördag ska jag följa med fasters prinsessa på ridning. Det ska bli kul. Få se om även Em vill följa med.


All kärlek.

Kram <3