City Frisörerna!

God torsdag vacker. Hoppas du haft en bra vecka. Min har flytt på som dom flesta andra veckor. Mitt liv just nu består av jobb, träning, köra barn till deras träningar och så få in lite mys med familjen. För mej är träningen viktig, jag mår dåligt om jag inte får träna. Försöker få till tre pass i veckan. Kan vara svårt att få till ibland, när det ska jobbas kväll och få till mat och skjuts av barn.

Nu ska jag snart cykla ner på stan och ha en date med bästa Astrid på City Frisörerna. Få se hur mycket av håret som åker av. Ska iallafall bli super skönt att få klippa sig. Har inte klippt mej sen i början på Juni tror jag det var.

Vad har du för planer inför helgen? Jag har tagit åt mej ett extra pass på jobbet i morgon kväll och på lördag tror jag att jag vill ta en tur till Leksand. Var längesen vi var dit. Få se vad Mr F vill. Han kanske är trött på lördag för han ska på Aw i morgon.

All kärlek.

Kram <3