Student!






God lördag vacker. Det är mest jobb i mitt liv just nu. Så är så trött när kvällen kommer. Men nu har jag bara sex pass kvar att jobba innan det är semester. 

Igår var det skolavslutning och student här i stan. Jag började dagen med skolavslutning för Felix på Östra Skolan. Sen åkte vi ner på stan och åt lunch på Banken alla sex. När lunchen var klar gick jag och Em och tittade på Elins utspring. Är så kul att se alla glada studenter. Vi stannade på stan till alla studenter gått klart sitt tåg och hittat sina fina bilar dom skulle åka i. 

Både Elin och Astrid tog ju studenten igår. Så vi började eftermiddagen med att åka till Astrids studentskiva och efter den var det bara att gå till Elin och fira henne. Vi fick så mycket god mat. 

Nu ska jag starta igång denna dag. Måste hinna med några saker innan det är dax för kvällsjobb. 

All kärlek.

Kram <3