Hemma igen!









Hej vacker. Nu är jag hemma igen efter en helt underbar helg i Stockholm. Jag shoppade lite smått och gott på Mos i fredags. Lina mötte upp mej när hon jobbat klart. Efter Mos blev det en tur till mitt hotell för att göra sig fin inför kvällen och sen hem till Lina så hon också fick fixa sig. Vi hade bokat bord på Trattorian och maten där var super god. Vi gick sen vidare till Hallwylska Palatset och tog lite gott att dricka. Kvällen/natten avslutades med dans på ett ställe jag inte kommer ihåg namnet på. 

Igår när Fredrik ändå jobbade på mässan tog jag pendeln in till stan och gick på MiNilla och satt mej i Kungsträdgården och bara myste i solen. På kvällen åkte vi ut till Vaxholm och käkade. 

Idag har vi varit i Sigtuna och fikat och bara myst nere vid vattnet. 

All kärlek.

Kram <3