Hejsan!

Hejsan vacker. Semestervädret har ju inte varit det bästa i helgen. Men igår tog jag och Fredrik en tur till Kupolen och efter det åkte vi och hälsade på pappa och Ann-Marie hemma hos henne i Bäsna. Så igår gjorde det inte så mycket att det regnade ute och idag har jag äntligen tagit tag i min skänk igen. Började måla den och det blev så bra. Tror det räcker med två strykningar, så jag behöver nog bara måla den en gång till. Sen ska jag bara bestämma var jag ska ställa den. Men jag kommer nog på något bra ställe att ha den på. När jag var klar med målningen tog jag och Fredrik en löptur uppe på Lugnet. Det blev en vända på 9km. Det småregnade lite hela tiden, men det var bara skönt.

I morgon ska jag ut till Stråtjärn och vara barnvakt åt fasters prinsar och prinsessa. Ska bli mysigt, var längesen jag träffade dem. På kvällen i morgon ska jag på bio med världens bästa Maria. Det ska också bli mysigt. 

All kärlek.

Kram <3