God kväll!

God kväll vacker. Herre Gud vilken dag det blev igår. Började dagen med frukost ute i solen, tvättade bilen, körde den till glasmästaren för framrute byte, sprang hem från Ingarvet, la mej i solen och efter några timmar i solen skulle jag åka och hämta hem bilen igen. Då kommer det ett samtal från jobbet som undrar var jag är?.... Skulle börja jobba 16:00 och jag trodde jag hade ledig dag. Herre Gud, det var bara att skynda och hämta hem bilen och sen kasta sig på cykeln och åka till jobbet. 

Idag när jag slutade mötte jag upp Em utanför jobbet och vi gick ner på stan och fixade student presenter till Elin och Astrid. Nu är det bara en vecka kvar till skolavslutning och studenten. Vi är bjuda till både Elin och Astrid på studentfirande, ska bli så trevligt att få dela denna dag med två av Em's bästa vänner. 

I morgon åker jag ner till stklm, ska bli så trevligt. Ska träffa Lina, besöka Mol of scandinavia och så får vi se vad som händer mer. Måste börja packa nu, vet inte alls vad jag ska ta med. Men det lär ju bli några klänningar och några par skor. 

All kärlek.

Kram <3