God söndag!

God söndag vacker. Hoppas din helg varit bra, det har iallafall min varit. Igår hände det inte allt för mycket. Tog det lugnt på förmiddagen och på eftermiddagen tog jag tag i och började måla Isaks sänggavel. Det är en gammal dörr som jag skall göra om till sänggavel. Har tagit bort all gammal färg och nu har jag börjat måla den mattsvart. Sen blev det bastu innan vi fixade middagen som bestod av potatisgratäng, oxfilé och hemma gjord bea. Det blev super gott. Tyvärr blev det lite ändrade planer med middagen. Var ju tänkt att Victoria och Josef skulle komma till oss, men så blev det tyvärr inte. Så vi bjöd hit Em och Johannes istället. 

Idag har jag och Fredrik varit till Kupolen och Ikea en sväng. Jag köpte nya skidbyxor och en ny sport bh. Sen på Ikea blev det lite smått och gott. Jag har även hunnit med ett cirkelträningspass innan det var dax för kvällsmat. Nu har jag precis kollat på Farmen och nu ska vi fortsätta se på Gåsmamman. Den serien är så spännande. 

All kärlek.

Kram <3