Ryggskott!

Hejsan vacker. Min lördag blev inte som jag tänkt mej. Vaknade klockan 05:00 och kunde inte röra mej. Mitt ryggskott hade kommit tillbaka. Jag kravlade mej ur sängen och upp och tog en näve med smärtstillande tabletter. Somnade om till klockan ringde 08:00. Det var kanske lite bättre men absolut inte så bra så jag skulle komma i pappas båt två timmar senare. Ringde pappa och berättade hur det låg till. Han tyckte så klart att det var jätte tråkigt. När jag lagt på luren började jag stor grina och sa till Fredrik, som jag väntat på denna dag.... Ska den här ryggen få förstöra dagen med stort D?.... Nej, det ska den inte. Så jag ringde upp pappa igen och sa att han fick hämta oss som vi planerat. Och av någon konstig händelse höll ryggen hela dagen, kvällen och natten. Men igår var jag helt paj igen och så även idag. Men nu äter jag smärtstillande och vilar på soffan.

Tänkte nu skulle få se några bilder från i lördags.

All kärlek.

Kram <3