God fredag!

God fredag vacker. Denna veckan började med en trevlig kväll hemma hos Madde. Vi började kvällen med lite Cava och sen fick vi en jätte god paj med massa goda tillbehör till.

Sen på tisdagen var det dax för nästa fest. Då fyllde Mr F år och när han kom hem från jobbet fick han sina presenter. Han fick bln två däcksstolar som vi placerade utanför uterummet. Vi fick ju lov och inviga dom med ett glas rosé. Sen tog jag, Fredrik och Isak en promenad ner på stan och Bishops Arm där vi åt en super god middag. Jag åt halomiburgare och Fredrik åt grillad lax.

Nu har jag varit ledig torsdag och fredag. Så igår var jag hemma hela dagen och städade och tvättade. Herre gud man hinner ju ingenting när man jobbar heltid. Men nu är jag i kapp med både städningen och tvätten. Idag ska jag och Isak ner på stan och fixa några saker och så blir det nog en fika på Waynes tror jag.

All kärlek.

Kram <3