Stopp på Bilen!

Hejsan vacker. Fredag och veckans bästa dag är här och jag är dessutom ledig. Har bestämt att jag bara ska vara hemma idag. Så skönt ska det bli. Ska spela Stiftelsen och Takida på hög volym, färga utväxten på håret, städa bilen och lägga i mina nya tygmattor. Hoppas jag hinner sitta lite i solen också. Den lyser nu iallafall. 

Men måste bara berätta.... I onsdag åkte jag över till Borlänge en sväng på eftermiddagen och fixade några saker. När jag var på väg hem så gick min bil sönder mitt i vägen. Jag stod mittemellan Ica Maxi rondellen och Gråda rondellen, kanske inte den bästa platsen att få stopp på bilen på mitt i rusningstrafiken med bilar och bussar. Men som tur är så har jag ju min älskade lillebror jobbandes i blge och på en bilfirma och dessutom rätt bilfirma. Så han och en kollega kom och bogserade mej till Björkmans Bil och väl där fanns delen som gått sönder hemma och en mekaniker som var ledig just då. Så på mindre än en timme var min bil lagad och klar. Det kallar jag bra service. Tack Björkmans Bil i blge och min älskade lillebror Fredrik.

Ha en mysig fredag.

All kärlek.

Kram <3