Hejsan!

Hejsan vacker. Hoppas allt är bra med dej. Jag känner mej lite nere, för Fredrik åkte till Göteborg idag och han var ju borta nästan hela förra veckan och även veckan före det. Det är inge kul när han är borta så ofta. Men men det är bara och gilla läget för han måste ju jobba och ibland blir det många resor för honom. 

Idag blev det vila från träning. Jag körde ett cirkelträningspass igår och i morgon blir det ett skivstångspass. Tror jag tar en löptur på torsdag för då kan jag springa innan alla kommer hem från skola och jobb. För jag slutar tidigt både i morgon och på torsdag och sen är jag ledig fredag, lördag och söndag. Ska bli så skönt med långhelg. 

Det är ju sista april på lördag. Vad har du för planer då? Tror inte vi ska göra något speciellt. Vi ska bara äta middag på lördag kväll med Em och Johannes och så alla killarna förstås. Kul att samla hela familjen.

All kärlek.

Kram <3