Människor kan förändras!

God söndag vacker. Jag ligger fortfarande i sängen. Det blev en lite tråkig helg det här. Men nu mår iallafall Isak bra igen.

Det var meningen att vi, jag och barnen skulle hem till Fredrik och Mia igår. För att fina jul med dom och med mamma och Lennart. För dom var ju borta på jul. Men vi blev ju som sagt hemma pga att Isak fick magsjuka i torsdags. Det känns som jag bara gått och väntat på att jag också ska bli sjuk. Men har då inte blivit det som tur är.

Idag tror jag att jag ska ta bort det sista jul grejorna. Nu vill man in med ljuset.

Få se vad som händer i mitt liv framöver. Det blir så mycket missuppfattningar hela tiden så jag blir så trött. Tror jag har en bild/önskan som aldrig kommer att bli verklighet. Att människor kan förändras det har jag lärt mej under dom senaste åren. Både till det positiva och det negativa.

Hoppas din söndag blir mysig. All kärlek.

Kram <3