God fredag!

God fredag vacker. Det blev ingen rolig vecka det här. Fick magsjuka i tisdags på jobbet. Som tur ordnade det sej med min beredskap jag skulle ha haft på tisdag natt. Kan ju inte ha beredskap på jobbet när man spyr för fullt hemma. Onsdagen var jag helt överkörd, feber och ingen mat lust alls. Igår kunde jag iallafall jobba igen. Och i dag har jag varit ledig. Tog en rejäl sovmorgon. Men när man somnar om på morgonen sover man ju inte riktigt. Så jag hade en jätte konstig dröm. Så när jag vaknade vid halv elva var jag jätte ledsen. Men man blir glad när man förstår att det bara var en dröm.

Ikväll ska jag och Emelie fredags mysa med god mat och mys i soffan. Kvällens meny blir... Lammfärs biffar med fetaost och ungsbakad potatis och tzatziki. Ska bli så gott. Få se om det blir ett glas rött vin till maten.

Veckans fredags öl blir.... Åbro export.

All kärlek.

Kram <3