Ledig onsdag!

Hejsan min vän. Hur ser din onsdag ut? Min är ledig. Har inte så mycket planer för denna dag. Ska ha en skön morgon i soffan innan jag kör igång med handling på Ica Maxi och några ärenden på stan. I morgon är det ju Alla Hjärtans Dag då måste ju mina två hjärtan få något. Ett packet ska dom så klart ha. Undra om jag får nått packet, jag som älskar att få packet. Förra året fick jag ett jätte gulligt brev av Isak. Åh vad glad jag blev.

Vad tycker ni om all denna snö vi fått? Nu får det nog räcka snart tycker jag iallafall. Det som är bra med snö, är att det blir ju så fint ute och det är bra. Men lite längtar jag allt efter vår, men vi får nog vänta ett tag till. Men snart är det mars och då kommer våren smygande.

Här får ni en bild på mannen i mitt liv :-)

Ha en skön onsdag. All kärlek.

Kram <3