God fredag!

God fredag min vän! Hoppas din helg börjat bra. Jag har jobbat på den här veckan. Varit lika trött som förra veckan. Det tar på ens psyke att vara så här trött. I går började jag även känna av halsen igen :( och idag har jag ont i kroppen och lite feber tror jag. Men jag lyckades ta mej ner på stan en sväng på förmiddagen. Måste ju fixa presenter till Williams kalas som är i morgon. Tänk att fasters prins fyller 5år. Nu har jag nyss kommit hem från Isaks skola, var där på utv samtal. Ja vad ska man säga, gick där ifrån med blandade känslor. Vi har ett och annat att träna på. Nu ska jag bara slöa i soffan och hoppas att jag mår bättre i morgon, så jag kan gå på 5års kalas och en mysig middag på kvällen. Få se hur det blir med fredags ölen denna fredag för min del. Men du ska få en iallafall. Veckans fredags öl blir.... Falcon export. All kärlek. Kram <3