Mår så himla dåligt!

Hej min vän. Det här inlägget blir inget roligt inlägg. Jag mår så himla dåligt. Är så ledsen över det som har hänt. Hade ju hopp hela tiden, han kanske ändrar sig. Men nu är det över förgått känns det som. Är tillbaka i detta svarta hål igen. Ser inget ljus, det är bara svart. Tur jag har mina älskade vänner att prata med. Ni vet vilka ni är och jag hoppas ni vet att ni betyder hur mycket som helst för mej.

En sak ska du veta Eric Jahncke att du betyder oerhört mycket för mej och har alltid gjort. Älskar och saknar dej jätte mycket.

Tack för att ni finns här för mej. All kärlek.

Kram <3

#1 - - Karin Nykvist:

Jätte massa kramar till dig! Puss <3

#2 - - Madde:

Men lilla gumman ta in nu fast det känns svårt det kommer att bli bättre:-) kram

#3 - - m i l l a h . s e:

Kramar finaste du <3