Eric Jahncke!

Hejsan vacker. Har jobbat, fixad mat till Isak. Själv har jag ingen matlust nu igen :( Har haft ett jobbigt samtal med Eric. Är inte alls kul när vi inte alls har förstått varandra under det här året som gått. Tycker jag har varit helt öppen med vad jag har haft för känslor för honom. Men han säger bara att han också varit öppen med hur han har känt, men det tycker inte jag. För hur än det är så har jag hela tiden haft ett hopp om att han ska ändra sitt beslut och vilja börja om. Med tanke på hans beteende emot mej. Men jag har haft fel hela tiden och det känns skit jobbigt. Men nu så ska jag försöka glömma denna människa och gå vidare. Nu ska riktiga Marie komma tillbaka. Hon som är glad och skrattar. Det var flera år sen hon fanns i min kropp. Men nu vill jag att hon ska komma tillbaka. Men det kommer att bli en tung resa för att hitta henne igen, det vet jag.

Tack för alla underbara år Eric Jahncke. Men nu är du fri som du har varit under ett år nu. Men du kommer få lov att ha med mej att göra så länge våra underbara barn är barn.....

Kram <3