God fredag!

God fredag min vän. Nu är frukosten uppäten, men myser mej kvar i soffan med min tekopp en stund till. Ska snart sätta i gång och städa :( När allt är klart här hemma ska jag ner på stan och träffa världens bästa Maria. Maria har gått hem på föräldra ledigt nu, så nu får jag inte träffa henne på jobbet längre. Det är tråkigt :(. Kommer få många  Maria abstinens dagar fram över.

Börjar jobba kl 16 även i dag och så har jag ju beredskap i natt. Så i dag får jag ingen fredags öl. Men ni ska få en veckans öl tips ändå för jag tar ju den i morgon istället ;)

Så här kommer veckans fredags öl....


Ja denna vecka blev det en Tuborg grön. En riktigt god öl tycker jag. Men som sagt, jag tar min i morgon. Men jag kan säga att det blev en och annan Tuborg förra helgen i Vemdalen :) Eller hur Fredrik.....

Hoppas du får en mysig helg. Jag ska träffa Johanna och Hugo i morgon och äta lunch. Få se om även världens bästa Maria följer med. Sen på på kvällen ska jag och barnen bjuda Eric på födelsedags middag här hemma. Få se vad vi hittar på. Emelie får nog stå för efterrätten.


All kärlek.

Kram <3