Jobb söndag!

Hejsan vacker. Hoppas helgen varit bra. Själv har jag jobbat både lördag och söndag. Middagen jag var på i fredags var super trevlig. Kul att träffa nya människor.

I går jobbade jag som sagt, efter jobbet tränade jag innan jag cyklade hem. Sen blev det soffhäng resten av eftermiddagen och kvällen. Jag var duktig och gick och la mej i tid igår, så även fast vi fick sova en timme mindre i natt var jag pigg när klockan ringde 06:00 i morse.

I kväll kommer Isak hem igen, som jag har längtat efter mitt lilla hjärta. Men mitt stora hjärta får jag längta efter en vecka till :(. Ska träffa henne sväng i eftermiddag när jag ska och titta när hon hopptränar med Velvet på Sveden. 

Hoppas du får massor med goda våfflor i dag när det är våffeldagen. Hade hoppats på att Snurresprätt skulle bjuda på våfflor med grädde och sylt, men jag har inte fått någon inbjudan än så länge iallafall.

All kärlek.

Kram <3