Tisdag!

God morgon vacker. Hoppas din tisdag börjat bra. Inatt har jag sovit gott iallafall. Kanske inte så konstigt med tanke på gårdagens dåliga sömn. Men jag drömmer mycket. Och nästan alla drömmar handlar om mej och Eric. Men med olika innehåll. Kanske är det därför det oftas känns så jobbigt på morgonen. Har ofta en konstig känsla i kroppen när jag vaknar.

Idag går alla mina tankar till en arbetskamrat. Det kommer gå jätte bra M. Massor med kramar till dej M.

Nu ska Isak och Emelie snart gå till skolan. Ikväll har Emelie avslutningsmiddag på skolan. Så nu håller vi tummarna att det inte kommer regn till kvällen. När alla är uppklädda och kommer i fina bilar.

Idag ska jag och träffa Johanna, Hugo, Sandra J och Oliver. Ska bli trevligt. Ska även på möte kl 13, ska bli skönt att prata av sig lite.

Ha en underbar dag.

Kram <3