Rix fm festival!

God fredag min vän. Ligger fortfarande i sängen, men ska snart gå upp. Idag börjar jag jobba 16:00 igen. Så jag tänkte ta en tur över till Gabbis. Var jätte länge sedan vi sågs, iallafall på hemma plan. På jobbet ses vi ju nästan varje dag, men där hinner man ju knappt säga hej till varandra. Så nu ska jag bara vara med henne i några timmar. Tror även att Sandra P skulle dit, så då blir det dubbel glädje.

Ikväll är det Rix fm festival här i stan. Så jag hoppas att vädret håller i sig och att regnet håller sig borta.

Har en konstig känsla i kroppen. Saknar Eric så himla mycket. Saknar min kompis Eric och även min man Eric. Men jag måste väll förstå snart att han inte vill ha mej längre. Men det känns jätte jobbigt. Har ju förlorat en människa som betytt hur mycket som helst för mej.

Hoppas du får en bra helg. Fånga dagen.

Kram <3