Sovmorgon!

Hejsan min vän. Hoppas din vecka börjat bra. Jag har börjat min med sov morgon. Gick upp med barnen, sen när dom gått till skolan gick jag och la mej och sov igen. Vaknade vid 10.00, det var riktigt skönt. I dag är jag som ni kanske förstår ledig. Tänkte ta en tur ner på stan och köpa en present och lite blommor till ett par grannar som precis har fått barn. Sen i eftermiddag blir det att skjutsa och hämta Isak på lugnet och hämtning på sveden senare i kväll. Så kommer min måndag att se ut.

Jag hade en jätte trevlig kväll i lördags hemma hos Sandra J. Med mycket god mat och dryck. Var sprängfull i magen när jag åkte hem och jag tror alla kännde lika som mej.


Johanna, Sandra P och Gabbis <3


Gabbis, Sandra J, Oliwer, Johanna och Sandra P <3 (ursäkta för suddig bild)


Sandra J, jag och Sandra P <3


Johanna och Gabbis <3 (usäkta för suddig bild)


I går söndag jobbade jag 7-15, var riktigt trött när jag skulle kliva upp. Kom ju inte i säng förs 02:00 på lördag natt, så det blev bara fyra timmars sömn den natten. I går kväll var jag och Eric på bio, vi såg Hamilton filmen. Vi tyckte den var jätte bra.


All kärlek.

Kram <3