God söndag!

God söndag min vän. Hoppas din helg varit bra. Det har min varit. Hade en lugn och skön kväll hemma i soffan med barnen igår. I dag har det inte hänt så mycket heller. Sov till kl 10:00 men låg kvar i sängen till kl 10:30. Då fick jag lov att kliva ur för tre häst tjejer ville ha skjuds från ett stall till ett annat. När jag kom hem åt jag och Isak en smarrig söndags frukost med rostatbröd och ägg. Sen har jag bara slöat hela dagen. Det är skönt att ha såna här dagar ibland. Nu ska jag snart åka upp till Eric i garaget så han får tvätta Saaben. Tack snälla porris :). Jag tänkte att medans Eric tvättar bilen ska jag ta och måla en pall. Den är träfärgad nu, men vill att den ska vara vit. Få se om jag hittar någon vit färg hemma hos Eric. Tror att det ska finnas kvar sen vi målade sist. Ha en skön söndags kväll.


Tack för att DU finns.

Kram <3