Aquanova!

Hejsan min vän. God fortsättning. Hoppas ni hade en trevlig nyårsafton. Det hade iallafall jag. Jag, Eric och Isak var hemma hos Fredrik och Mia. Vi käkade mycket smarrig mat. Till förrätt var det Laxtårta, till varmrätt Black and white och till efterrätt panacotta med hallon och blåbär. Drack även champagne till min förtjusning. Fredrik hade inhandlat min favorit Lanson. Vi drack den till förrätten. Sen blev det även champagne vid 12 slaget.

Igår hade jag besök av världens bästa Maria och Robert. Vi fikade och snackade en massa. Alltid lika trevlig att träffa dom. Idag har jag varit ledig, så jag tog med mej Isak och hans kompis Jens till Borlänge. Och där blev det bad på Aquanova. Nu är det slappa i soffan som gäller.

Tack för att DU finns.

Kram <3
#1 - - m i l l a h . s e:

God fortsättning, och jag hoppas du får ett toppen 2012! KRAMAR!