Veckans fredagsöl!

God fredag vacker. Hoppas du har en mysig fredags kväll. Min dag idag har gått i ett. Började med att åka till tandläkaren med Isak, handla på Ica Maxi, hem till Sandra J och fikade och sen hem och fixa tacos till mej och Isak. Isak ville hjälpa mej med maten så han fick steka köttfärsen. När vi hade ätit hoppade Isak in i duschen för han skulle på disco i kväll. Jag började laga maten inför i morgon. Så snart är två rätter klara. Så nu har jag bara tre kvar att fixa i morgon.

Veckans fredagsöl denna vecka blir..............


I kväll blev det en super god Krusovice :))


Nu sitter jag och tittar på Let´s dance och provsmakar mitt rose vin jag beställde på systemet. Det var riktigt gott, så det blir att beställa fler i sommar :))


Tre apor rose :))

I dag blev det både öl och vin tips.


Hoppas du får en underbar helg.

Kram <3
#1 - - Madde:

Ok då är det bara att beställa en dunk då!

Kram :-)

#2 - - Marie:

Klart du ska beställa en dunk Madde.

Kram <3