God kväll!

God kväll vacker. Hoppas du har haft en bra helg. Nu ligger jag i sängen och ska sova, så man orkar upp för en ny vecka på jobbet. I dag kom Isak hem igen från sin pappa vecka. Så denna vecka jobbar jag bara dagtid, det gör jag alltid dom veckorna Isak är hos mej.

På tisdag börjar Isak sin fotbollsträning igen. Han var ju sjuk hela förra veckan så det blev igen träning då. Men nu är han laddad för fotbollen tror jag.

På eftermiddagen idag cyklade jag och barnen ner till världens bästa Maria. Där fick vi jätte smarriga kladdkakemuffins. När det var dax att åka hemåt igen tog Emelie bussen tillbaka till pappa Lars och jag och Isak cyklade hem.

Efter att jag hade fixat mat till mej och Isak åkte jag till Ica Maxi och handlade lite smått och gott. Passade även på och handla några penseer som jag planterade i en kruka och ställde på balkongen.

Sov så gott. Saknar dej Porris <3

Kram <3