Zumba!

God kväll vacker. I dag har det varit jobb och körning av Isak på innebandy. Hade turen att Isaks snälla farmor erbjöd sig att hämta Isak så jag fick gå på Zumba. Tack snälla Karin <3. När jag kom hem från Zumban fixade jag kvällsmat, i dag blev det köttbullar, potatis, gräddsås och massa lingonsylt. Sen var det engelskaläxa som skulle göras. Men det gick super. Isak är jätte duktig :) Det verkar som Isak har lätt att lära sig engelska, det känns så skönt. För både jag och Emelie har haft svårt med engelskan.

Nu ska jag gå upp och läsa för Isak. Kommer snart tillbaka.....

Nu är jag tillbaka i soffan med datorn i knä. Nu blir det lite datasurf innan det är dax för sängen. I morgon är det fredag igen gud vad veckorna går fort. Hoppas du får en bra helg.

Sov så gott  underbar.

Kram <3