Tack min älskade familj!

Hejsan vacker. Är allt väl? Har jobbat 7:30-16:30 idag, dagen har varit helt ok. Efter jobbet var det bara och cykla hem och börja med kvällsmaten. Idag blev det potatis och fiskbullar i egen gjord dillsås. Det var riktigt mumsigt tyckte både jag och Isak :) Sen fick jag besök av mamma, Fredrik och Mia. Vi fikade på smarriga vaniljhjärtan, och pratade en massa. Dom var oroliga hur jag mådde egentligen. Tack min älskade familj för att ni bryr er om mej. Jag ska bli bättre på att höra av mej när jag mår som sämst.

I morgon är jag ledig men ska till jobbet två timmar på eftermiddagen. För jag ska ha HLR, är visst tre år sedan jag hade det sist. Få se om jag ska träffa Milla på förmiddagen. Hoppas på det, för det är flera år sen vi sågs sist.

Tack för att DU finns.

Kram <3