Det är bra jobbat!

God kväll min vän. Förlåt för att jag inte skrivit på ett tag. Men det har gått i ett här hemma. I går när jag kom hem från jobbet var allt klart :)) Målarna hade gjort klart båda rummen på en dag, det är bra jobbat tycker jag. Så det blev att städa hela kvällen plus att försöka hjälpa Isak med engelska läxa. Kom i säng vid halv tolv tror jag, sen upp vid sex idag igen . I dag har det också gott i ett jobbat 07:30-16:30, göra läxa med Isak, åkte en sväng ut till farmor, laga kvällsmat, hämta Emelie i stallet, tvätta, lägga Isak och sen var det dax att föhöra Emelie på hemkunskap. Nu när klockan är tio då kan jag skriva till dej innan jag ska krypa ner i min sköna säng i mitt fina sovrum :))

I morgon tänkte jag advent pynta här hemma så det är klart när vi kommer hem på lördag kväll. Jag, Emelie, Elin och Lisa åker ju till Stockholm på fredag för att gå på Stockholm Horse Show. Vi stannar tills på lördag, det ska bli riktigt skönt att få byta miljö i några dagar.

God natt och sov så gott.

Kram <3