Bilder!

Hejsan vacker. Hoppas du haft en bra dag. Jag har jobbat, tränat spinning och fixat lite i mitt sovrum. Tänkte ni skulle få se lite bilder från min lägenhet nu när sovrummet är klart.


Sovrummet.


Sovrummet.


Vardagsrummet.




Köket.




Isaks rum.


Emelies rum.


Hallen uppe.


Hallen nere.

Ja här var lite bilder. Hoppas ni lämnar en kommentar och säger vad ni tycker. Nu ska jag ta mej an Emelies ullmax beställning, så alla får det dom beställt. Så i morgon tar jag med mej sakerna till jobbet. Emelie tackar så  mycket för allt ni har beställt. Hon hade sålt för mest av alla på Sveden. Och för det får hon en gratis aktivitet på Sveden. Så det blir nog en hopptävlig kan jag tro.

All kärlek.

Kram <3

#1 - - Madde:

Va fint du har det!

#2 - - Mia:

Vad mysigt det blev i sovrummet!



Puss&Kram